illustrasi |
IX
MALUYAKAKE SAKEHING LELARA KALAWAN KEKUWATAN GAIB
MALUYAKAKE SAKEHING LELARA KALAWAN KEKUWATAN GAIB
Ing dalem daya-prabawa pamaluyaning
lelara kalawan kekuwatan magnetisme, iku sang tabib menehake sabagean
saka darbeke kekuwataning urip marang wong kang lara.
Pamaluya sarupa iki, iku ora kalawan migunakake ilmu ilmu gendaco enoverbrenging, sugestie, consentratie utawa hypnotisme.
Magnetisme lan hypnotisme iku kawruh rong
warna, kang adoh banget bedane, maluyakake kalawan kekuwatan magnetisme
lan hypnotisme iku ora kena pisan-pisan dipadakake.
Kekuwatan magnetisme iku wiwitane makarti
ing asabat-asabat, banjur nglantarake daya prabawa kang waras marang
uthek. Kosok baline hypnotisme iku wiwitane makarti ing utek lan terus
nglantarake daya prabawane marang asabat-asabat.
Mungguhing hypnotisme iku perlu uga
sabageyan saka kekuwatan kekarepane wong kang lara digunakake kanggo
maluyakake : cara mangkene iki ngemungake bisa kadadiyan manawa wong
kang lara iku pinuju turu, kosokbaline maluyakake kalawan kekuwatan
magnetism (daya panarik), iku ora usah nganggo nurokake wong kang lara,
sabab daya prabawaning kekuwatan iku ngemungake bisa kapigunakake nalika
wong kang lara iku pinuju eling.
Ilmu kanggo maluyakake iku sawijining
ganjaran kang suci apa maneh ilmu iku manggone umpetan ing dalem
sakehing wong, deweke mung bisa anggugah, ngopeni kalawan becik lan
migunakake samasa ana prelune.
Sedya kita mung nglairake wewarah supaya
para maos, dimene sanadyan sajroning lagi bagas kewarasan utawa salagine
nandhang larakarsa nyinau kepriye carane dheweke bisa oleh kekuwatan
tumrap kanggo maluyakake, utawa mitulungi marang sapepadhaning manusa
kang lagi kena gangguwan kawarasane.
Asale ilmu iku ora saka diweruhake marang
wong wong, sabab sakehing kekuwatan gedhe saka alam, iku kekuwatan kang
meneng tumrap dheweke kang ambuwang waktu kalawan ora mrelokake
panaliti bab iku, wis mesthi bae sajege tansah mung umpetan bae.
Ananging tumrap dheweke kang pracaya marang anane ilmu ilmu iku ora suwe
banjur bisa nekakake sedyane kang mulya.
Wiwit dhek jaman kuna kaya kang wis
kasebut ing dalem carita kang wis padha kasumurupan lan rinungu, yen
dhek jaman samana ana pira pira wong pinter kang bisa maluyakake wong
lara mung kalawan epek-epeking tangan kanan lan kiwa, samengko para kang
sinau mesthi nglakoni dewe yen sadhengah wong uga anduweni sawijining
kekuwatan kang manawa kagedhekake dayane, bisa maluyakake larane dhewe,
mangkono uga tumrap larane wong liya. Coba kawigatekna apata kang
dikarepake tumrap bab iki? Bokmanawa sadulur sadulur wis anduweni
wijine, ananging sadulur sadulur durung padha ana kapracayaning ati,
niyat ngyektekake nyoba gawe warase wong lara. Kang wis dadi pakulinane
manawa sadulur pinuju nemoni kapreluwan apa apa, banjur bae marang ing
panggonane dhokter utawa marang rumah obat, mangka sanyatane sadulur
sadulur dhewe uga anduweni kekuwatan kanggo maluyakake kahanan iku.
Kekuwatan narik-sakabehing wong kena
diumpamakake kaya dene magnet, kang tampa lan nulak. Dheweke dhewe ora
mangerti, kapriye enggone makarti? Maluyakake kalawan kekuwatan
magnetisme, iya iku ngelihake marang wong liya kalawan migunakake
sawijining tenaga gaib.
Tangan = tangan tengene manusa, iku kang
positif, dene tangan kiwa, iku kang negatif. Wewadine maluyakake kalawan
kekuwatan magnetisme, wong ngelihake kekuwatan iku kalawan tangane kiwa
tengen kang dipatrapake ing badane wong kang lara tangane kang kiwa
kapigunakake kanggo nyambung ilen-ilen iku kaya uga diumpamakake anjuran
electrisch.
Minangka kanggo ilen-ilening kekuwatan
iku, uwong migunakake tangan-tangane karana ing kono iku magnetisme
luwih gampang makartine tinimbang karo liya liyane anggota badaning
manusa.
Magnetisme kang kailekake saka pucuk
pucuking driji terus marang sajroning badane wong kang lara, wusana bali
marang tangan kiwa, mesthi bae wis ora pati kuwat maneh kaya maune,
mulane sang tabib kawarasane dhewe bisa uga kaganggu, manawa dheweke ora
anduweni daya sathithik thithika kanggo ngumpulake maneh marang
kekuwataning urip iku.
Nampakake lan nampani, manuwa sadulur
kalawan temen temening ati arep mitulungi marang liyane sadulur miwiti
kalawan aturan iki iya iku tumindaking daya kekuwatan kang makarti ing
dalem badane sadulur, nganti sadulur dhewe simpenane kekuwatan tetep
satimbang kalawan apa kang sadulur wetokake.
Awit saka iku sadulur ora susah kuwatir
ambuwang sabagian saka kekuwatan uripe sadulur dhewe, sabab kekuwatan
iki bakal bali marang sadulur kalawan tenaga kang luwih kuwat maneh.
Dumadine kekuwatan iku, badaning manusa
kena diumpamakake kaya dene sawijining panggaotan dagang, manawa kita
ing dalem wektu sawatara suwe ora sesambungan sawiji apa karo jagad ing
padagangan, wis mesthi padagangan kita ora bisa tambah luwih gedhe,
tinimbang karo manawa kita nindakake pawitaning padagangan iku kang ora
suwe nambahi gedhe, sawijining ahli magnetisme ora mung sapisan bae
dheweke simpen kekuwatane utawa nindakake kapinterane wong kanggo
maluyakake wong loro bae.
Prelu nyambut gawe bebarengan sawijining
tabib luwih begja manawa wong kang lara iku aweh bantuwan marang deweke.
Bantuwan iku ora liya saka anduweni “sawijining kapracayan gedhe”
tumrap kapinterane tabib iku kang mesthi bisa ngentas dheweke saka
tindhesaning penyakite, ora prelu sadulu nyinau luwih dhisik marang
sakeh tambane lelara rupa-rupa ngemungake sadulur kudu nyumurupi yen
sakehing lelara iku ngemungake kadadiyan saka sawijining ganguan ing
dalem badaning manusa saka sabab ing bageyan iku asabate ora tumindak
kalawan bener.
Kita wani namtokake yen sakehing penyakit
bakal waluya kalawan enggal manawa wong kang lara iku gedhe pracayane
marang tabib kang nambani iku.
Kahananing asabat-asabat kekuwatan
kekuwatan magnetism kawitane ditampa dening asabat-asabat saka kene
terus kabagekake marang getih lan liya-liyane. Sawijining asabat iku
adegan saka seratserat putih kang mujudake kotak-kotak kang bisa kabage
maneh ing dalem telung bageyan iya iku gemuk, putihing endhog lan banyu.
Banyu iki kang luwih premati dhewe gegayutan karo makartining
asabat-asabat kang kena diumpamakake sawijining anggota kang ngilekake
sakehing panganjuran marang saindenging badane manusa.
Saka kang mangkono mulane asabat-asabat
iku dadi enggon padununganing kapinterane manusa. Dheweke nampa lan
prelu oleh pangan saka ing getih.
Kapriye enggone karasa lara. Umpamane
uwong krasa lara ing bageyan dhengkul, kapriye kadadiyane iki? Ilen-ilen
kang liwat saka bageyan dhengkul iku kang arep gawe sesambungan marang
hawa ing jaba lagi kena ganguwan saka sabab asabat-asabate ing bageyan
kono pinuju rusak. Mangka kanggo ngilangake rasa lara iku ilen-ilen iku
mesti kudu dimulyakake kalawan ilen-ilen anyar genahe wong kudu mulihake
maneh marang asabat-asabat kang rusak iki bisa kadadiyan kalawan
sampurna, manawa wong kang lara iku tanpa ilen-ilen saka wong liya kang
isih ngandhung kekuwatan urip.
Gawe sadhiyan kalawan tangan ing
saben-saben arep maluyakake kalawan tangan ana prelune wong kudu gawe
sadhiyan kaya kang kapretelake ing ngisor iki.
Anggosok epek-epeking tangan karo pisan
siji lawan sijine kang seru banjur dikepet kepetake marambah-rambah
nganti sawatara saat suwene, nganti epek-epek iku krasa kaya dene tuwuh
kekuwatane urip samasa epek-epek tangan iku ngepel lan megar maneh
kalawan rikat, sarta patrap kang mangkono iku diambali marambah rambah,
wong bakal krasa kagugah kekuwataning urip.
Pamaluya umum –– wong
kang lara kapatapake turon mangkurep, sangisoring dhadhane diganjel
bantal supaya dheweke bias matrapake sumelehing janggute kalayan kapenak
ing sanduwuring bantal iku, lengene karo pisan kakendokake, luwih
prayoga kajujurake kalawan lemes ing sauruting lambung kanan kering.
Banjur matrapna driji panuduh lan driji
panunggulmu tangan tengen, ing kanan keringing ula-ulane wong kang lara
iku, dadi ula-ulane wong kang lara mau ana ing antarane driji loro iku.
Driji mau banjur urutna alon-alon nanging sing nandes, sauruting ula-ula
mangisor.
Manawa nemoni sawatara
sambungan-sambungan kang kendo iki nandakake anane sawatara asabat kang
tuwuh saka lonjoran ula-ula mau nemoni gangguwan, awit saka iku mesthi
ana sawijining anggota badan kang lara.
Ana dene manawa nemoni ing sawijining
panggonan kang krasane ana kang luwih anyep utawa luwih panas, tinimbang
karo ing panggonan liya ing sakitare, iku anandakake yen ana urat ing
dalem wewengkoning ula-ula ana kang mengkeret, kang angganggu marang
cakra manggilinganing asabat-asabat saka pusere asabat (Zenuw nitra)
kang mangkono iku dadi tuwuh rasaning lara lan tumindake ing dalem
anggota badan iku dadi ora bener.
Kawigatekna ing panggonan-panggonan iku supaya bisa ngambali tumindaking pakaryan kalayan taliti.
Wasana prayoga wong kang lara iku supaya
leyeh-leyeh mlumah banjur uruten kalawan tangan loro ing badane sakojor
kalawan nyatitekake ing ngendi anane urat kang mengkeret panggonan kang
lara lan liya-liyane.
Caraning pamaluya umum iku kudu
katindakake kalawan tementemen, kang carane enggone miwiti kaya kang
kapratelake ing ngisor iki :
Kawiwitan saka sacedhaking gulu kaurut
terus kalawan alon lan taliti ing sauruting ula-ula, mangisor kalawan
nyatitekake panggonanpanggonan kang karosa lara, utawa panggonan kang
katara rasane anyep lan panas, kaya dene kang wis kapratelake ing
dhuwur.
Luwih dhisik ing saurute sisihing ula-ula
nuli sauruting sisih liyane kalawan tansah nyatitekake kanti tretib ing
saben-saben kebener panggonan kang karasa lara.
Nuli kena banjur migunakake caraning
pamaluya nganggo geteran ing sauruting ula-ula, wusanane kena banjur
digosok kalawan alon pirang-pirang rambahan kang bakal andadekake
kamayaran.
Sawise mangkono banjur kena nindakake cara pamaluya ing gulu kaya ing ngisor iki.
Miwitana mijet-mijet urat-urat ing
bageyan lan ngurut-urut kalawan alon ing gulu bageyan ngarep, patrap
mangkono iku ana pigunane kanggo nglestarekake lakuning getih kang saka
lan marang utek, supaya lestari lakune kalayan omber.
Tumuli banjur mijet-mijet lan ngurut-urut
pundhak kiwa tengen genti genten, banjur lengene kiwa tengen saka
pundhak nganti tumeka pucuking driji.
Banjur nyandak gilirane ing dhadha geger
lan lambung kanan kering ing saben saben nindakake sarana mijet-mijet
dhisik banjur ngurut urut.
Migunakna caraning pamaluya kalawan
geteran nganggo driji-driji mangkono iku manawa prelu kanggo mayarake
rasaning lara uga kena anggunakake dhodhogan lirih ing
panggonan-panggonan kang kandel ing antaraning badan manawa ana prelune
kudu katindakake nganggo cara mangkono.
Sawise iku kena banjur anggarap sauruting
sikil kanan kering kang tansah kawiwitan saka dipijet-pijet dhisik
banjur diurut urut kaya kene kang katindakake ing lengen-lengen tangan
mau. Migunakna sarupaning daya kang kinira rinasa perlu ing penering
panggonan panggonan kang lara.
Daya kang luwih becik iya iku matrapake
tangan kanan ing prenah ing sangisoring pulung ati, dene tangan kiwa ing
prenah tengah tengahing geger kalawan patrap mangkono iku bisa nuntuni
dalan ilen ilening prana utawa kekuwataning urip marang sajroning badan
suwene kira-kira limang menit.
Yen arep maluyakake rasa lara katamtuwane
kudu anggosok dhisik epek-epeke karo kang seru nganti karasa panas nuli
tangan kang kanan iku tumpangna sadhuwure panggonan kang karasa lara
dene tangan kang kering katumpangna sadhuwure badan utawa anggota badan
ing sisih burine panggonan kang lara iku kalawan gumolonging kekarepan
kang kanthi kekuwataning pikiran katujokake ing sedya arep gawe
waluyaning bageyan panggonan iku supaya ora krasa lara maneh.
Minangka panutuping cara nindakake
pamaluya iki ing saben saben tansah diwekasi kalawan cara ngurut-ngurut
saka ing dhuwur nganti liwat pucuking driji-driji tangan kiwa tengen lan
pucuking driji-driji sikil karo pisan ing saben saben akhire tangane
dhewe kudu banjur katepastepasake supaya wong kang lara bisa dadi seneng
lan lakuning getih dadi tumindak kalawan prayoga. Sadulur dhewe kang
nindakake patrap caraning pamaluya iki bakal rumasa anggumun tumrap
kamandening “urut”.
Sasuwene nindakake cara pamaluya umum
tarkadang-kadang sadulur nganggo leren sadela kalawan numpangake tangan
kanan sarta nyanggakake tangan kering ing antarane badane wong kang lara
utawa tangan tengen ana ing sisih ngarep, tangan kiwa ana ing sisih
buri.
Kalawan mangkono iku anjuran bisa mili ing badan sakojur lan bias rumeka warata ing sakehing anggota anggota badan.
Ora bisa ambuwang sesuker gangguwan kang
mangkono iku bisa kamusnakake kalawan cara pamaluya umum lan kang luwih
prelu iya iku ing prenahing weteng lan limpa cara pamaluya kalawan
geteran ing sandhuwuring limpa lan jeroan bisa tumindak bagus banget aja
ketalen sakehing aturan kang katerangake ing dhuwur mau nganti anjuran
bisa tinuntun lumebu ing sajroning bageyan bageyan badan aja kelalen ing
akhire kudu ditindakake urat wong kang lara mau nuli dipituturi supaya
Jngombe kang luwih akeh sabab wong susah ambuwang iku sababe saka
kekurangan dzat banyu. Nalikane maluyakake tangan tengen kudu tansah
makarti dene tangan kiwa dadi tetimbangane.
Pangan ora bisa ajur utawa piranti
pangejur pangan kena gangguwan. Nindakna cara pamaluya umum gegandengan
karo cara cara kaya kang wis kapratelake ing dhuwur mau, kalawan
gumolonging pikiran kudu katujokake marang miline kekuwatan gaib marang
piranti-piranti jerowan kang gegayutan karo piranti pangejur pangan.
Mencret (ulet uleten), carane maluyakake
lelara iki kudu kalawan cara kang alus banget aja nganggo dipijet
nanging ngemungake diuruturut alon-alon ban lan kaanjurake ilen ilen
kekuwatan marang bageyanbageyan badan kanti cara pamaluya kang mligi
kanggo penyakit mencret.
Cara pamaluya iku kadadiyan saka
ambenerake kekuwataning asabat sajroning jerowan. Layake asabat-asabat
iku tarkadang kadang sok mobah mobah dene carane maluyakake ngarah
supaya mobah-mobah iku bisa dadi enteng maneh luwih maneh manawa
pamaluyane iku kanti pikiran kang katujokake mligi marang prenahing
panggonan kang lara kalawan parentahing dalem batin “menenga muduna” !
Cara pamaluya iki luwih becik kena katindake kaya ing ngisor iki.
Leyeh-leyehna wong kang lara iku patrape
malumah, banjur tanganmu karo pisan patrapa sangisoring badane wong kang
lara iku kalawan driji-drijine dumunung ing saben sisihe ula-ula
kaprenah sangisoring iga wekas.
Kalawan cara mangkono, wong lara iku
tuwaken munggah nganti sawatara senti meter dene boboting badan tansah
nindihi driji-driji mau apa maneh pundake kiwa tengen lan bokonge isih
tetep sumeleh bae kang gegere mujudake sawijining plengkungan, aja
kalawan kesusu-susu nindakake obah-obahan sing alon. Ing nalikane
katindakake pamaluya, badane wong kang lara kudu tansah kendho ora kena
ana urate kang kapenthang.
Akhire wong kang lara diwenehi waktu
limang menit kanggo ngaso, banjur kena diambahi maneh, cara pamaluya iku
manawa penyakite durung mari.
Dene minangka panutuping panindak uga kudu kalawan angurut.
Sadulur bakal rumangsa anggumun banget sabab dening enggale penyakit iki dadi waras.
Sasuwene nindakake pakaryan iku kudu
tansah makartekake gumolonging pikiran kang esthi katujokake metu
kalawan parenjah : “menenga, muduna” !
Lara limpa bisa kawaluyakake kalawan cara
pamaluya umum nganggo mijet-mijet ing panggonan limpa kanti geteran
tangan ing prenahing panggonan angreming panyakit. Aja kelalen ing
akhire kudu angurut-urut.
Lara ginjel bisa kawaluyakake kalawan cara sarupa aturan pamaluya lara limpa, kalawan migatekake ing prenahing ginjel.
Lara encok bisa kawaluyakake kalawan cara pamaluya umum kanthi mijet-mijet lan ngurut-urut ing prenahing panggonan kang lara.
Karasa lara karana asabat kena gangguwan,
kayata lara sirah, lara untu, lan liya liyane. Kudu kawaluyakake
kalawan cara pamaluya umum, nganggo mijet-mijet lan ngurut-urut ing
prenahing panggonan kang lara.
Kendo utawa ilang rasa birahine. Bisane
kena kawaluyakake maneh kudu kalawan cara pamaluya umum, kanti
dipijet-pijet, diketek-ketek, digeterake lan diurut-urut ing ula-ulane
bagiyan kang ngisor lan bageyan duwur saka bokonge.
Tumrap lelarane wong wadon. Iku prayoga
banget digunakake cara pamaluya umum, lan kanti pijet-pijet lan
urut-urut kalawan pangati-ati ing prenahing panggonan kang lara iku, iya
prayoga.
Kawigaten umum. Cara cara pamaluya kang
kasebut ing duwur iki kalawan migunakake tangan tengen lan tangan kiwa
bebarengan sarupa anjuran electiciteit bisa dadi panuduh umum.
Wong kang amaluyakake kudu tansah
andarbeni ati teguh kalawan temen-temen dhemene marang pakaryan iku,
sarta angrasakake yen alam menehi marang dheweke sawijining pancaindriya
kang linuwih saka kalumrahane, supaya bisa maluyakake sakehing
penyakit.
Kang mesthi kudu katindhakake luwih
dhisik iya iku mahamake aturane sawiji-wijining cara pamaluya, nganti
ing saben obahing tangan bisa katindakake kalawan omber lan prigel kaya
dene kaprigelane wong nglebokake pangan marang tutuke dhewe. Manawa wis
faham nindakake sarupaning obah-obahan tangan lan driji iku, mesti
cara-cara pamaluya iku bisa katindakake kalawan asih kang bagus wis
mesthi bae kalawan mangkono iki, cara-cara iku bisa luwih mandi lan
ampuh tinimbang karo yen mung katindakake kalayan sakena-kenane bae
satemene uga ana sawijining “pancaindriya tumrap pamaluya” nanging
kawigatekna, fahamna sarupaning obah-obahan lan sawiji-wijining patrape
cara maluyakake sarupaning penyakit ngandela marang sawijining mitra
utawa sanak kang tansah sadhiya ambantu. Pracaya marang diri pribadi lan
marang kekuwatan gaib kang metu saka badan kita dhewe, asile bakal
nyata bagus temenan.
ConversionConversion EmoticonEmoticon