illustrasi |
III
SAKTI MANDRAGUNA
SAKTI MANDRAGUNA
Apa kang kita rembug ing kene iku wong
wong sakti ing tanah asiyah. Dheweke iku padha wong wong ahli ilmu kang
wicaksana amarga satemen temene uga dheweke iku kang kena dianggep
bangsane wongwong mulya kang agung.
Kasekten iku kena kaperang dadi rong warna iya iku kasekten putih lan kasekten ireng. *)
*) kasekten gaib ireng = Zwarte magie.
kasekten gaib putih = Witte magie.
kasekten gaib putih = Witte magie.
Awit saka anane pamerang iku uga banjur dadi kanyatan yen perangan kang sawiji iku becik, dene perangan liyane iku ala.
Kasekten putih iku satemene ilmu Allah Kang Maha Luhur wis mesti bae kagunakake mligi kanggo keslametane wong akeh.
Dene kasekten ireng iku ilmu kaprajuritan
kang kapigunakake luwih-luwih kanggo nelukake kalayan paipaksa, sarta
bakal anjalari kacilakaning wong liya.
Ananging sakaro karone saka sumber ilmu Allah sarta sakaro karone iku padha dipigunakake kalawan atas asma Allah.
Tinemune ilmu-ilmu kasekten iki sararane
kalawan kekuwataning pikiran-pikiran iku manawa kagolongake meleng
sawiji bisa nuwuhake kekuwatan kaya panggendeng kang rosa banget tumrap
marang apa bae kang dipikir lan disedya.
Upama salagine ana ambah-ambahan lelara
kolerah manawa sawijining wong tansah anadesake pamikire marang anane
lelara iku wis mesthi bae dheweke bakal ngrasa dhewe wetenge mules yen
saya nadhes maneh enggone mikir-mikir bab iku bae nganti gemblenging
pikirane mung isi prakara lelara kolerah iku saya nggegirisi uga enggone
ngrasakake lara ing wetenge nganti tumeka wusanane banjur kelakon
ketularan lara kolerah temenan.
Ana tuladhane maneh marang sawijining
wong wadon ing wayah bengi mulih saka enggone mentas nonton kumidhi,
satekane ing omahe kalawan kasusu dheweke ngombe sisa wedang teh sagelas
kang sumeleh ing meja sawise wedang teh mau diombe dheweke lagi rumasa
yen wedang teh mau kacemplungan cecak cilik katut kolu ingombe, iya
wiwit wektu iku dheweke tansah krasa ing gorokane ora uwis-uwis kaya ana
cecake kruget-kruget bae wusanane wong wadon mau dadi anandhang lara
kang ambebayani tumrap jiwane sawijining dokter kang mitulungi dheweke,
kalawan reka-reka nindakake carane angupakara ing gulune, dokter
reka-reka ngirisa sathitik kuliting gulu mau sarta banjur nyekel cecak
saka tembok banjur kalebokake ing gendul, gulune wong wadon mau banjur
diblebet, wusanane dheweke banjur dituduhi cecak kang ana ing sajroning
gendul saka dokter mau kandha, yen cecak kang lengket ing gurung
samengko wis diwetokake, iki lho cecake saiki wis mati lan karendhem
banyu obat sajroning botol iki. Sabanjure wong wadon mau dadi waras saka
pangrasane lara iku.
Samengko banjur terang nalare, nyatane
pikiran iku yen digelengake lan katujokake meleng marang sawiji, yekti
andarbeni daya kekuwatan anarik kaya dene wesi brani.
Wong kang nglakoni tapa kalawan nindakake
laku-laku kang tinamtokake, wis mesti bae gumolonging pikirane
bebarengan padha kumpul dadi siji, sarta katujokake marang apa kang
disedya kalawan mangkono iku kekuwataning daya anarik migunakake saro
saning kekuwatan banjur anarik apa kang dikarepake.
Swasana kang katone kaya dene kothong
bae, iku satemene ana dzate rupa-rupa, kayata : geni, banyu, emas, kayu,
lemah, waja, elektriciteit, zuuratof, koolzuur, sarupaning zuur lan
isih liya liyane maneh.
Samengko upamane bae ana sawijining wong
kang lagi tapa, kalawan duwe sedya supaya andarbeni daya prabawa kang
luwih gedhe, sarta anindakake sakehing kekuwatan pikirane kalawan
ditujokake marang sedyane mau nganti nuwuhake daya prabawa. Kekuwataning
daya anarik saka pikiran iku banjur anarik dzat ing swasana kang pinuju
salaras karo daya prabawa mau. Kalawan saka sathitik sarta sareh, dzat
dya prabawa kang ana ing swasana iku katarik mlebu ing dalem badane wong
kang lagi tapa mau. Kalawan mangkono dzat “prabawa” iku dadi kumpul ing
dalem badane, wong kang ahli tapa iku bisa metokake daya prabawa kang
gedhe daya karosane. Wong kang andarbeni ilmu kang mangkono iku dadi
sawijining wong kang sakti mandraguna.
Mangkono uga kanggo ilmu-ilmu kasekten
liyane, sanadyan tumrap kasekten gaib ireng siji-sijinine tetemon karo
jodhone dhewe-dhewe.
ConversionConversion EmoticonEmoticon