illustrasi |
SOROGING KORI ALAM GAIB
Lumrahe kita pada ngarani mujijad, tumrap
marang samubarang prakara kang kita ora bisa nerangake, utawa ora
mangreti sabab sababe.
Dhek nalika lagi miwiti gawe dalan trem
antarane secang lan Pingit iya iku terusane dalan saka Magelang menyang
Bahrawa ing kono ditindakake dening wong-wong kang padha nyambut gawe
ora kurang saka 2000 bebau lan 50 mandor bangsa warna-warna sarta
dilurahi dening sawijining bangsa manca aran S. Saben saben ana rerusuh
kang kadadiyan, iya iku anane para mandor dikeroyok dening bebaune
nganti akeh para mandor kang banjur dirawat ana ing rumah saking saben
ana kadadiyan mangkono iku sanalika uga banjur sirep manawa lurah S mau
nekani kalawan nguwuh uwuh kanthi wara wengi wis tau kelakon ana atusan
bebau padha rerubungan ana ing ngarepan omahe lurah S metu ing sanalika
kono swara ribut mau banjur sirep tanpa sabawa.
Lurah S banjur cucul klambi karo
ngungalake dhadhane sarta nantang para bebau mau supaya ngajoni dheweke
nanging wong samono iku ora ana siji-sijiya kang wani cumuwit bareng
digetak dening lurah S
wong samono mau banjur padha bubaran.
Pira pira lurah bangsa manea arep tiru tiru nandakake patrap kekerasan
kang kaya mangkono tumuju marang para bebaune, ananging uwohe malah dadi
kosokbali saka sedyane dheweke malah banjur dilabrag dening para
bebaune nganti setengah mati.
Akeh wong kang padha gumun banget andulu
marang lurah S enggone anduweni daya prabawa kang samono kuwate akeh
wong kang ora uwis-uwis pangungune mangka salugune gampang bae enggone
nyumurupi sababe iya iku lurah S pancen sakti dheweke anduweni cecekelan
ilmu kang anggedegake prabawa, iya iku daya gaib kang metu saka ing
badane.
Pira pira kadadiyan kang ngagumake
satemene pancen akeh banget yen ditulisi kabeh bisa ngebak ebaki isine
buku iki, nanging sawijining conto bae kaya kang kasebut ing dhuwur iki
mau layak wis cukup kanggo nyatakake yen sawijining ilmu kang wis
ditapani nganti gentur pancen ora kanggo dembranan.
Kaya kang wis kasebutake ing dhuwur mau,
saben prakara kang gaib wong wong banjur ngrasani kalawan gampang
gampangan “mujijad” awit saka carane kadadiyan kalayan peteng iya iku
kang ora gampang diterangake. Ing mangka uga bab kang gaib iku kalebu
golongane kawruh ilmu alam kang ora kasumurupan.
“Kasekten” utawa ilmu gaib kena uga
disebut “Kawruh mligi” karana wis kawruhan yen ilmu iku ora gampang
tinemu dening sadhengah wong ngemungake dening wong kang badane wis ono
dhasare utawa dening wong kang mrihatinake dhirine kalayan temen-temen
sarta kanthi tekad kang gedhe utawa katembungake maneh dening wong kang
wani lan kuwat nglakoni kalawan kapracayan kang santosa.
Wiwit dhek nalika puluhan taun kang akhir
iki wong-wong bangsa Eropah kang ahli ilmu wis niti-priksa marang
kahanane ”Kasekten Gaib” ing tanah Asia kalayan kamempengan antarane
para ahli mau iya iku tuwan-tuwan Moselli, Asakow Geley lan liya liyane
maneh dheweke iku wis nyoba arep menehi aran kang trep tumrap kawruh
gaib iku dene kang dianggep luwih trep iku dienggo dening Asakow lan V
Sehrenck Notzing “ilmu gaib” iku disebut physisch mediumale met
obyectieve physische manifasties en mentaal mediumale met subyectieve
vereschiyuselen; uga kalayan rengkes disebut “mediumitic phenomena”.
Paracelsus nyatakake : “Anjuran astrani
kang diwetokake dening kekuwataning Makrokosmos (=Jagad gedhe) iku
makarti ing Mikrokosmos (=Jagad cilik, manusa) sarta andadekake sakehing
owah owahan ing jagad cilik iki mangkono uga anjuran utawa ilen-ilen
astral kang diwetokake dening sedya lan kekarepan saka sawijining wong
iku andadekake uga marang owah owahan ing Alam kang katon : pakarti iki
kekuwatane bisa tumeka ing panggonan kang antarane nganti adoh banget
karana panguwasaning cipta iku bisa tumuju adoh banget kaya dene
lakuning pikiran uga bisa tumuju marang ngendi bae.
Ana kang wis dikandakake teka ing kene
ditembungake yen “Kekuwatan Gaib” kalawan mangkono bisa kadadiyan karana
wis gawaning badan lair mula, utawa karana saka laku tapa kanthi
kayakinan kang nyata.
Nitih kanyatahan kang mangkono iku
tumrap wong kang pancen wis anduweni dhasar gawaning badan lair mula
mangka banjur diwuwuhi kalawan laku tapa kang nganti gentur iku
kadadiyane mesti dadi luwih maju lan luwih sekti tinimbang karo wong
kang olehe “Kekuwatan Gaib” iku mung mligi karana laku tapa bae Kang
sababe endhek dhuwure kasaktene wong wong ing jaman kuna, iya iku
beda-bedaning kasaktenemanusa dhewe Bab iku uga dadi kanyatakan tumrap
benering tetembungan : “luhuring ilmu kasakten iku miturut takeraning
manusa dhewe-dhewe.
Piwulang piwulang ilmu gaib saka padri
padri tuwa bangsa Tiong Hoa tujuwane kang premati iya iku kanggo
ambangun adeging ilmu kasakten kang kalawan disuburake kanthi laku tapa.
Mangkono uga anane piwulang-piwulang saka wong-wong Hindu bab iku wis
dititipriksa lan diyakinake dening Panyali, katerangake ana ing dalem
bukune kang ingaran Yoga Sutra, ing kono bisa tinemu piwulang piwulang
kang becik, antarane ana piwulange bab nyatitekake pranatan-pranatan
babagan ilmu batin, kayata : cara-carane Matrapake badan, nata lakuning
napas samadi ngumpulake pikiran lan dieneake marang sawijining arah kang
katamtokake, pralambang-pralambang praboting badan kayata jantung lan
liya-liyane. Nanging kabeh iku dudu tujuwan kang premati saka piwulang
Yoga. Kasakten kasakten kang tinemu lan digunakake mung kanggo samben
bae, Tujuan kang wigati yaiku panunggaling Roh karo kang Maha Eka.
Saben ilmu ana kanthine cara matrapake
dewe dewe, kang tanda tetep wiwit dek jaman kunane, kang mangkono iku
ora anggumunake, yen nitik anane piwulang piwulang mau wiwit saka Hindu
mencar marang nusa Jawa lestari tetep, kaya dene pusaka warisan. Tembung
“tapa” kang kuna-makuna anane, nganti saprene isih lestari urip ana ing
dalem batine wong-wong ing Indonesia.
Paniti priksane para ahli ilmu iku anuduhake uwohe kaya ing ngisor iki :
Muncule cipta kang santosa kalawan
disengaja utawa orang, iku andarbeni panuwasaning cipta iya iku ing jero
utawa ing jaba wateswatesing badan banjur owah dadi rupa utawa pawakan
kang maujud. …(hilang satu kata) saka megaring pikiran bisa mujudake
sawijining pawakan utawa …(hilang satu kata) kang katon, kaya dene
kanyatakane saka kekuwatan gaib ing sajroning badane manusa mangka uga
megaring pikiran iku uga bisa nuduhake dayane ilmu urip (biologie), iya
iku ilmu kang bisa neluhake kekarepane wong liya.
Kekuwatan-kekuwatan gaib gaib kang
kapratelakake ing duwur iku satemene ora luwih lan ora kurang saka
kanyatahan panguwasaning makrokosmos utawa alam kabeh, katemenan bab iki
ora kena pinaido sanadyan uga mung saperangan cilik bae kang bisa
kawruhan.
Kasaktene alam bisa dinulu lan rinasa
dening pancaindriya katemenane bab iki kena dinyatakake kalayan gampang
yen wong gelem nyatitekake marang uriping jiwa, tuwuhing sakehing
tanduran mubening bumi, lakuning rembulan, gumuruhing guntur, mbledosing
gunung, gumrubunging prahara, lan liya-liyane maneh.
Manusa ing donya gunggunge ana atusan
juta jiwa, nanging mung satitik banget antarane kang bisa nindakake
kasaktine kekuwatan gaib iku, kayata : ilmu tenung, ilmu kawicaksanan,
ilmu kasekten gaib lan liyaliyane sabangsane.
Waja kang mawa kekuwatan anarik (magneet)
bisa narik waja-waja liyane. Waja kang mangkono iku disebut “wesi
weram” utawa “besi brani”. Para wong pinter wis analiti sebab sebabe,
saka ngendi asale kekuwatan gaib iku. Kalayan migunakake piranti
microscop (kaca praksana) besi brani iku dititi-priksa, banjur kanyalaan
yen rakitane uga padha bae karo wesi lumrah, mung pasangane molekulen
(peranganperangan kang lembut) ana bedane. Saben molekulen sambarang
waja padha anduweni kekuwatan anarik, sanadyan saka waja besi brani
utawa saka waja lumrah kang ora anduweni kekuwatan sathitik-sathitika.
Ing saben kekuwatan anarik iku ana adegane saka sawijining Pul Lor lan
sawijining Pul Kidul manawa wong anepungake Pul Lor iku saka magnet kang
siji karo Pul Kidul saka magnet liyane sakarone magnet-magnet iku dadi
padha anarik kalawan keras. Ananging manawa uwong anepungake Pul Kidul
karo Pul Kidul, sarta Pul Lor karo Pul Lor, wis mesthi bae magnet-magnet
iku dadi padha anulak. Mangkono sababe, mulane waja lumrah ora anduweni
daya anarik, sanadyan waja iku uga adegan saka milyunan magnet kang
lembut, mung bae pasangane yutan magnet iku tanpa aturan, utawa tansah
molak-malik enere ora karuwan. Beda karo sakabehing molekulene besi
brani pasangane padha rata jujur sajurge, sakehe Pul Pul Lor padha nuju
marang sawijining arah sakehe Pul Pul Kidul uga padha nuju marang
sawijining pungkasan sakehing Pul Pul Lor iku anarik, mangkono ugo
sakehing Pul Pul kidul ing pungkasan liyane uga anarik, nganti nuwuhake
kekuwatan anarik kang rosa.
Samengko dadi tetela terang, yen
magnet-magnet Pul Lor (positif) lan magnet-magnet Pul Kidul (negatif)
kang makarti marang sawijining ener iku anduweni kekuwatan anarik dene
kosok baline magnet-magnet kang campur bawur iku ora bisa oleh kekuwatan
sathitik-sathitika.
Wong-wong kang sakti iku sarupa besi brani dene wong-wong lumrah iku sarupa wesi lumrah.
Akeh bae wong-wong padha nemoni rasa gela
lan banjur prihatin karana enggone nyoba murih kekuwataning mantram
utawa isih nemoni tanpa daya. Uwong wis bisa ngapalake sawenehing japa
lan banjur nyoba migunakake mandining japa iku, nanging nyatane tanpa
ana asile apa apa. Sakehing kagagalan iku wis ora anggumunake karana
wong wong kang nindakake coban iku wong wong kang lumrah bae kang
kekuwatane anarik isih pating bececer.
Isi mantram, ilmu kasekten gaib, ilmu
tuwa, padukunan gaib lan liya liyane sapanunggalane bakal dadi kanyatan
kaampuhane uger katindakake dening sawijining wong sakti iya iku wong
kang wis moncol saka kalumrahane.
Kalawan tapa utawa ambudidaya, wong bisa
dadi sakti. Carane nindakake sakehing tapa utawa ambudidaya sarta
sirikane sawiji-wijining ilmu bakal katerangake ing bageyan bageyan
candhake.
ConversionConversion EmoticonEmoticon